Mjesto: hotel The Westin,
Vrijeme: 18.05.2017.
Predavačica: Ana Brajković, mr. sc. MBA
Ulaskom u EU Hrvatska je usvojila nove direktive o zaštiti potrošačkih prava. Uslijedile su medijske kampanje informiranja javnosti o nadograđenim pravima. Rezultat je visoka razina informiranosti potrošača što dovodi do sve većeg broja pritužbi.Ignoriranje ili loša obrada reklamacije preskupa je praksa pravno i financijski, a imidž tvrtke i proizvoda, primjedbama izrečenim u medijima, na društvenim mrežama i forumima, ruši se brzo i nepovratno. S druge strane, kvalitetno obrađenom reklamacijom dobiva se kupac za cijeli život, tzv. kupac „apostol“.
Kome je seminar namijenjen?
Svim djelatnicima koji sudjeluju u komunikaciji s korisnicima usluga ili proizvoda (službe za korisnike, tajnice i dr.), prodajnima djelatnicima (KAM, direktna prodaja, b2b, b2c, call centri), voditeljima prodajnih, marketinških i pr timova, vlasnicima i direktorima u tvrtkama koje nude robu ili usluge klijentima, obrtnicima, turističkim i hotelijerskim djelatnicima, iznajmljivačima prostora, svima zainteresiranima.
Sudjelovanjem na seminaru ćete:
- Naučiti kako najučinkovitije organizirati rad odjela korisničke službe i zaprimanja reklamacija
- Upoznati se sa različitim psihološkim profilima klijenata/kupaca
- Naučiti kako kroz pravilnu obradu reklamacija zadržati kupca
- Saznati kako rješavati javno izrečene reklamacije
Detaljan program i prijavnicu pogledajte ovdje