Hrvatski centar za zadružno poduzetništvo izdao je Vodič za osnivanje zadruge, s ciljem “pomoći zainteresiranima pri osnivanju zadruge, a s vizijom razvijanja i osnaživanja zadružnog poduzetništva u svim područjima, od poljoprivrede, ribarstva, graditeljstva, trgovine do raznih uslužnih djelatnosti”.
“Ovaj je vodič putokaz u našoj misiji da mjerama ekonomske, socijalne i porezne politike, te edukacijom i savjetovanjem stvorimo preduvjete za razvoj zadružnog poduzetništva”, kažu u Centru.
Vodič donosi razloge i argumente za udruživanje u zadrugu, detaljno opisuje tko mogu biti članovi zadruge, te postupke udruživanja.
“Kada se odlučite zakoračiti u zadružno poduzetništvo, obratite se Hrvatskom centru za zadružno poduzetništvo, kako bi smo vam pomogli i zajedno odlučili je li zadruga pravi oblik za vas, te ako jeste, da bi smo vam pomogli oko samog postupka osnivanja zadruge. Što bolje predvidite buduće poslove i rješenja budućih problema, prilika za uspjeh je veća”, naglašavaju iz Centra.
Više informacija i Vodič potražite OVDJE.
Crowfunding, odnosno grupno financiranje, u Hrvatskoj se sve viši koristi za poduzetničke, umjetničke, humanitarne i aktivističke projekte, a ovaj priručnik sadrži detaljne upute i savjete kako pokrenuti i provesti jednu takvu kampanju.
„Veliki je interes poduzetnika i kreativaca za crowdfunding, na dnevnoj bazi dobivam mnogo upita za savjete. Smatram da će ovaj cjeloviti vodič pomoći pokretačima crowdfunding kampanja da vrlo brzo i lako pripreme svoju kampanju ali i izbjegnu neke od osnovnih grešaka koje vidimo kod neuspješnih kampanja“, rekao je Hrvoje Hafner.
Priručnik je nastao u okviru projekta „Filantropija – Oslonac održivih zajednica“ kojeg financira Europska unija, a sufinancira Ured za udruge, i predstavlja odgovor na sve veći interes organizacija civilnoga društva i šire javnosti za crowdfundingom kao alatom prikupljanja sredstava za oživotvorenje različitih ideja i provedbu projekta za opće dobro.